فرماندار شهرستان سنندج:

دختران هندبالیست سنندجی در تلاش برای کسب سهمیه لیگ برتر باشند

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۹:۰۷
کد خبر: ۹۳۰۰۸۹
دختران هندبالیست سنندجی در تلاش برای کسب سهمیه لیگ برتر باشند
فرماندار شهرستان سنندج گفت: کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک هندبال در مرحله نخست توسط دختران سنندجی با وجود امکانات کم و ضعیف کار بزرگی است و وظیفه بازیکنان تیم اکنون سنگین تر است و باید سهمیه لیگ برتر را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد ابراهیم زارعی ظهر امروز در مراسم تجلیل از تیم هندبال بانوان شهرستان سنندج که چندی پیش مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های شمال کشور را بدست آورده بودند در محل فرمانداری، گفت: کسب چنین مقامی از سوی دختران سنندجی نشان از زحمات و برنامه های هیات هندبال و اداره ورزش و جوانان است.

فرماندار شهرستان سنندج عنوان کرد: دختران سنندجی ثابت کردند با وجود کمبود ها می توانند اسم این استان را بر قله های افتخار قرار دهند.

زارعی گفت: کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک هندبال در مرحله نخست توسط دختران سنندجی با وجود امکانات کم و ضعیف کار بزرگی است و وظیفه بازیکنان تیم اکنون سنگین تر است و باید سهمیه لیگ برتر را کسب کنند.

او با اشاره به اینکه مجموعه دولت تا جایی که بتواند از ورزش و ورزشکاران حمایت خواهد کرد، گفت: کسی که سلامت جسم را داشته باشد سلامت روحی را نیز دارا خواهد بود و ورزشکاران به این مهم توجه خاصی دارند.

فرماندار شهرستان سنندج اظهار داشت: خانواده ورزشکاران نیز شایسته تقدیر و تجلیل هستند چراکه دوری بازیکنان و سختی ها را متحمل می شوند.

او گفت: باید ورزش در کشور توسعه پیدا کند و به دنبال ورود آن به دنیای حرفه ای بود.

گفتنی است در پایان از اعضا تیم دختران هیات هندبال سنندج با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما