فرماندار اراک؛

از آرای مردم به طور کامل صیانت می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۹:۱۱
کد خبر: ۹۳۰۳۶۵
از آرای مردم به طور کامل صیانت می شود
فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اراک گفت: قانون‌مداری و بی‌طرفی سرلوحه کار مجریان انتخابات است تا از آرای مردم به طور کامل صیانت شود.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری  در حاشیه آیین ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه اعضای هیات اجرایی از افراد مختلف تشکیل شده، امکان تخلف در فرآیند انتخاب وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تشکیل هیات اجرایی از جمله اقدامات مهم ستاد انتخابات استان مرکزی و اراک بوده و در زمان آغاز ثبت نام داوطلبان لیست ۳۰ نفره‌ای در این خصوص به هیات نظارت اعلام می‌شود.
فرماندار شهرستان اراک افزود: هشت نفر معتمد انتخابی توسط هیات نظارت استان انتخاب و سه نفر شامل فرماندار، دادستان و رییس ثبت احوال به عنوان اعضای هیات اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند.
بختیاری افزود: حوزه انتخابی شهرستان اراک شامل این شهرستان به عنوان مرکز و شهرستان‌های خنداب و کمیجان به عنوان حوزه انتخابیه فرعی بوده و بررسی صلاحیت و ثبت‌نام کاندیده ها در مرکز حوزه انتخابیه انجام می شود
وی خاطرنشان کرد:ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت امروز با دستور وزیر کشور در استان مرکزی آغاز و تا شانزدهم آذرماه در استان ادامه می یابد.
وی افزود: ۱۰ کاربر ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در فرمانداری اراک مستقر شده و همزمان امکان ثبت نام ده نفر از داوطلبان در این فرمانداری وجود دارد.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در این دوره، پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش کاربران و تسهیل در روند ثبت نام در فرمانداری اراک اندیشیده شده است.
بختیاری افزود: پیش بینی های لازم برای جلوگیری از موارد و اختلال هایی که احتمال دارد در روند ثبت‌نام رخ دهد توسط مسئولان انتخابات اندیشیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز