فرماندار خمین عنوان کرد:

مشارکت فراگیر در انتخابات افتخاری برای مردم و نظام است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۱:۵۷
کد خبر: ۹۳۰۵۰۴
مشارکت فراگیر در انتخابات افتخاری برای مردم و نظام است
فرماندار خمین گفت: داوطلبانی که با تعهد، توانایی و خدمت به مردم از تفکرهای مختلف در عرصه رقابت‌های انتخاباتی خانه ملت حضور یابند فضای انتخابات را پرشور می‌کند.

به گزارش برنا از اراک ، احمد طهرانی  در حاشیه آغاز رسمی ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خمین  افزود: مشارکت فراگیر در انتخابات افتخاری برای مردم و نظام است و انتظار می‌رود که مردم با آگاهی و درایت نمایندگان خود را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
وی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات نمادی از نقش مردم در سرنوشت جامعه است و احزاب و گروه‌های سیاسی برای تحقق این هدف، واسطه و حلقه میانی زنجیره مشارکت گسترده مردم به‌شمار می‌روند.
فرماندار خمین اظهار داشت:  مردم در انتخابات مختلف نظر و خواسته خود را در پیشبرد و تدارم راه نظام جمهوری اسلامی اعمال کرده‌اند.
طهرانی تصریح کرد: میزان مشارکت مردم از طیف‌ها و دیدگاه‌های مختلف نمادی از مقبولیت نظام اسلامی از سوی مردم کشور است که همواره توطئه دشمنان را بی‌اثر کرده است.
وی تاکید کرد: انتخابات امسال فرصتی است که مردم ایران بار دیگر برای حق خود و فریاد مقبولیت نظام اسلامی پای صندوق‌های رای می‌روند تا حضور و مشارکت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
فرماندار خمین گفت: این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم را دارد و  از آرای مردم با نظارت کامل صیانت می‌کند.
طهرانی افزود: تمام تلاش فرمانداری به‌عنوان مسئولان برگزاری انتخابات صیانت از آرای مردم و حفظ حرمت داوطلبان است و کمیته‌های زیر مجموعه نظیر کمیته پشتیبانی به‌صورت ویژه فعالیت خود را پیگیری می‌کنند و بستر را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم خواهند کرد.
وی تاکید کرد: در شرایط حساس امروز کشور، ایجاد روحیه امید و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد تا شرایط را برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز