به همت موسسه پژوهشی چیستا پویان کومش و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود:

نمایشگاه تخصصی فناوری های شرکت های دانش بنیان استان سمنان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۰:۴۰
کد خبر: ۹۳۰۸۷۱
نمایشگاه تخصصی فناوری های شرکت های دانش بنیان استان سمنان
به همت سازمان مردم نهاد چیستا پویان کومش و با حمایت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان، نمایشگاه تخصصی فناوری های شرکت های دانش بنیان استان سمنان از تاریخ 16 آذرماه به مدت 3 روز در کاروانسرای تاریخی جهان بانی سمنان آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به همت سازمان مردم نهاد چیستا پویان کومش و با حمایت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان، نمایشگاه تخصصی فناوری های شرکت های دانش بنیان استان سمنان از تاریخ 16 آذرماه به مدت 3 روز در کاروانسرای تاریخی جهان بانی سمنان آغاز به کار می کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جوانان کارآفرین و نخبه استان و جذب سرمایه گذار جهت حمایت مادی از ایده های آنان بوده و با توجه به مشکلات پیش روی این شرکت های نوپا و جوان در عملیاتی نمودن ایده های کارآفرینانه خود، ایجاد ارتباط موثر میان آنان و سرمایه گذاران می تواند امری مهم در این نمایشگاه باشد.

نمایشگاه تخصصی فناوری های شرکت های دانش بنیان استان سمنان، در قالب هفده غرفه و در حوزه های تخصصی چون قطعات خودرو، صنایع ریخته گری، خدمات نرم افزار، الکترونیک، تجهیزات صنعتی و با حضور کارآفرینان جوانان، سرمایه گذران، صاحبان صنایع از سراسر استان و مسئولین ارشد استانی در روزهای 16، 17 و 18 آذرماه 98 در محل کاروانسرای تاریخی جهان بانی سمنان برگزار خواهد شد.

سازمان مردم نهاد چیستا پویان کومش از سمن های تخصصی در حوزه پژوهشی و مجری این رویداد مهم کارآفرینی بوده و  همکاری و مشارکت موثری با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز