در روز نخست ثبت نام؛

۲۲ کردستانی برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۵:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۸۹۴
۲۲ کردستانی برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: در روز نخست ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 22 نفر ثبت نام کردند.

حسین خوش اقبال در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یک شنبه 10 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در فرمانداری های استان کردستان آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان عنوان کرد: در پایان روز نخست 22 نفر در پنج حوزه انتخابیه ثبت نام خود را انجام داده که شامل 21 مرد و یک زن می شوند.

او افزود: در پایان روز نخست در حوزه انتخابیه شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجموع ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بیجار هفت نفر، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان یک نفر و حوزه انتخابیه سقز و بانه سه نفر و در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد یک نفر نام نویسی کرده اند.

خوش اقبال با بیان اینکه فرمانداری‌ها از ساعت هشت صبح تا شش عصر روز شنبه 16 آذر ماه آماده ثبت نام داوطلبان هستند، افزود: توصیه می‌شود داوطلبان سریعتر کار ثبت نام را انجام دهند و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند ضمن اینکه از آوردن همراهان زیاد نیز خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات پرشور در این استان اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی در این استان در امور مربوط به انتخابات از جمله ثبت نام داوطلبان تا زمان رای گیری را بر عهده داشته و انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: با تدبیری که دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی استان اندیشیده‌اند، زمینه ثبت نام برای همه کسانی که دلشان برای نظام و مردم می‌سوزد، در این دوره  از انتخابات فراهم شده است.

نظر شما