رییس دانشگاه تهران:

آینده کشور منوط به توسعه علم و فناوری است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۵:۲۲
کد خبر: ۹۳۱۱۷۷
آینده کشور منوط به توسعه علم و فناوری است
رئیس دانشگاه تهران در آیین شروع احداث سایت پردیس ارس دانشگاه تهران گفت: آینده کشور منوط به توسعه علم و فناوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمود نیلی احمد آبادی در این آئین گفت: ظرفیت های علمی و پژوهشی و اجرایی دانشگاه تهران مشخص و ثابت شده است؛ دانشگاه تهران درکنار حفظ استانداردها و کیفیت آموزشی به دنبال ایجاد زیست بوم فرهنگی مبتنی بر نوآوری و خلق ثروت مضاعف است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه تهران با حضور در دانشگاه های خارجی معرف توان علمی و فناوری کشورمان در دنیا بوده و مروج صلح و دوستی و سفیر علم و فرهنگ کشورمان هستند.

نیلی گفت: دانشگاه تهران در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی با توان مدیریتی خود به دنبال انجام وظیفه در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

رئیس دانشگاه تهران فارغ التحصیلان دانشگاه تهران را برند دانشگاهی ایران عنوان کرد و گفت: فعالیت های دانشگاه تهران در برندسازی و توسعه روابط خارجی کشورمان موثر است و قطعا این دانشگاه برای کمک به توسعه ارس کمبودی ندارد.

او اظهار کرد: وجود اساتید برجسته علمی و دانشجویان دانشگاه تهران در ارس میتواند بزرگترین ثروت علمی در منطقه آزاد ارس باشد.

نیلی محمود آبادی افزود: امروزه تجاری سازی ایده ها بزرگترین ثروت کشورهاست و منشاء اصلی توسعه، تبدیل علم به محصول و ثروت است و دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تهران قویترین افراد در دانش و اجرا هستند.

وی گفت: بهترین دانشجویان کشور در ارس تحصیل می کنند و باید به بهترین شکل ممکن از توان علمی و اجرایی آنان بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: برای استفاده بهتر از توان علمی دانشجویان مقطع دکتری، بهتر است قبل از پذیرش دانشجو، پروژه و موضوع رساله و پایان نامه مشخص شود. همچنین ایجاد حس تعلق خاطر و تاثیرگذاری دانشجویان در توسعه منطقه آزاد ارس امکان پایدار بودن تاثیرات توان علمی و اجرایی آنان در این منطقه را فراهم می کند.

بر اساس این خبر، امروز با حضور رئیس دانشگاه تهران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس پردیس ارس دانشگاه تهران عملیات احداث سایت پردیس ارس دانشگاه تهران آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز