رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

تابلو و بنر های غیرمجاز سطح شهر سنندج جمع آوری شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۳۱۹۴۲
تابلو و بنر های غیرمجاز سطح شهر سنندج جمع آوری شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: طرح جمع آوری تعداد 400 عدد بنر و 30 تابلوی مکان نمای غیرمجاز از سطح شهر با هدف ارتقاء زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاریهای محیطی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نصب تابلو و بنرهای غیرمجاز در معابر شهری باعث اغتشاش فضای بصری در سطح شهر می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: تابلوها و بنرهای غیرمجاز علاوه بر آسیب به زیبایی سیما و منظر شهری در پاره از مواقع با ایجاد عدم ایمنی برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تابلوها در مکان های غیر‌مجاز مثل پیاده‌روها، روی تیر های چراغ برق، محوطه فضای سبز و روی المان‌های شهری نباید نصب شود، اظهار داشت: به همین منظور طرح جمع آوری بنر و تابلوهای تبلیغاتی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

شریفی تاکید کرد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند اطلاع‌رسانی و اخطار کتبی مبنی بر کسب مجوز جهت نصب تابلوی خود داده می‌شود و در صورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکنند، تابلوهای غیرمجاز بر اساس آیین‌نامه‌های قانونی توسط این سازمان از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد. 

وی اضافه کرد: بعد از ابلاغ اخطاریه به واحدهای صنفی مبنی بر جمع‌آوری تابلو و میله تابلوهای غیرمجاز نصب شده در معابر سطح شهر و عدم توجه آن‌ها به ابلاغیه و اخطاریه‌ها، اقدام به برش‌کاری و جمع‌آوری تابلو و میله تابلوهای غیرمجاز خواهد شد.

وی از اجرای طرح جمع آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز خبر داد و گفت: ارتقاء زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاریهای محیطی از دلایل عمده اجرای این طرح است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: تعداد 400 عدد بنر و 30 تابلوی مکان نمای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شد.

شریفی افزود: تابلوهای جمع آوری شده در انبار شهرداری نگهداری شده و مراجعان در صورت اخذ تعهد مبنی بر عدم نصب تابلو غیرمجازمی توانند آن را تحویل بگیرند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در نهایت تصریح کرد: طرح جمع آوری تابلو و بنرهای غیرمجاز به منظور جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای طرح همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

نظر شما