استاندار مرکزی:

مجوز تجاری‌سازی برای ۱۲ هزار متر مربع از فضاهای آموزشی استان مرکزی صادر شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۳۲۱۳۵
مجوز تجاری‌سازی برای ۱۲ هزار متر مربع از فضاهای آموزشی  استان مرکزی صادر شد
استاندار مرکزی گفت: مجوز تجاری‌سازی برای ۱۲ هزار متر مربع از فضاهای آموزشی این استان صادر شد که این امر اقدامی عملی برای کمک به درآمدزایی نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک افزود: تجاری‌سازی فضاهای آموزشی اقدامی کلیدی در رفع چالش‌های آموزش و پرورش و راهبردی برای مدیریت بهینه نظام تعلیم و تربیت در این استان است.

وی بیان کرد: این اقدام که با پیگیری‌ی ک سال اخیر شورای آموزش و پرورش به بار نشسته و منبع خوبی برای درآمدزایی آموزش و پرورش است و مسوولان باید از این فرصت نهایت بهره‌گیری را بکنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در نیمه نخست امسال محقق شده و تحقق سایر مصوبات با جدیت دنبال می‌شود.

آقازاده اظهار داشت: تلاش‌ در خصوص واگذاری سالن ۲۲ بهمن اراک نیز صورت گرفته و این موضوع در کمیسیون‌های زیربنایی دولت و نشست هیات دولت مطرح شده که نتیجه نهایی آن، به واگذاری آموزش و پرورش رسیده است.

وی تصریح کرد: این سالن ورزشی حداکثر تا سه ماه آینده به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل می‌شود تا از سوی خیران به مکانی مجهز و پیشرفته تبدیل شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: ارزیابی عملکرد شهرستان‌های این استان از طرح مهر ضروری است و ساز و کارهای اجرایی این بخش باید به شورای آموزش و پرورش استان ارایه شود.

آقازاده عنوان کرد: افزایش شمار مدارس ترافیک در نقاط مختلف استان مرکزی ابزاری مهم در اشاعه و توسعه فرهنگ رانندگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز