فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای تولید حوزه هنری کردستان به نمایش در می آید

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۹۳۲۳۳۰
فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای تولید حوزه هنری کردستان به نمایش در می آید
حوزه هنری استان کردستان 14فیلم 100 ثانیه ای با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی را چهارشنبه 20 آذر ماه 98 با حضور عوامل فیلم ها نمایش و مورد نقد و بررسی قرارمی دهد .

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ زانیار لطفی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: تولید آثار سینمایی که در کمترین زمان ممکن بتواند تأثیر لازم را به مخاطب رسانده و پیام مورد نطر را منتقل نماید در قالب آثار 100 ثانیه ای جند سالی است مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های صد ثانیه ای که تا کنون 1 دوره آن به همت مؤسسه سوره هنر  برگزار می شود در کنار توجه دیگر جشنواره های بین المللی به این موضوع نشان از تأثیرگذاری فیلم های 100 ثانیه ای است.

لطفی ادامه داد : حوزه هنری استان کردستان نیز بر همین اساس نگاه ویژه ای را به این موضوع داشته که کسب سه عنوان برتر در یازدهمین جشنواره فیلم های صد ثانیه ای و تولید 25 فیلم 100 ثانیه ای در سال 97 و کسب موفقیت های بین المللی توسط فیلمسازان با این آثار در جشنواره های داخلی و خارجی نشان از اهمیتی است که فیلم های 100 ثانیه ای دارا هستند.

وی گفت: در شش ماهه اول امسال نیز در بخش تولیدی در کنار دیگر تولیدات در بخش فیلم های کوتاه داستانی ، مستند و پویانمایی در بخش فیلم های 100 ثانیه ای نیز با همکاری 14 کارگردان و فیلمساز توانمند استان این 14 فیلم تولید شده که چهارشنبه 20 آذر ماه 98 ساعت 17:30 با حضور عوامل فیلم و علاقه مندان هنر سینما در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران و توسط کارشناسان مربوطه مورد نقد قرار می گیرند.

مسئول واحد هنرهای تصویری در خصوص عنوان این فیلم ها نیز گفت: فیلم های زرد به کارگردانی حمید قوامی، اتاق زایمان به کارگردانی امید راست بین، پدر به کارگردانی جبار صالحی، کوه به کارگردانی تیمور قادری، به خاطر دخترم به کارگردانی محمد فرج زاده ، پاهای کثیف به کارگردانی آذر منصوری، حسرت به کارگردانی جلال ویسی، دوخط موازی کم رنگ به کارگردانی زانیار لطفی، دیوار به کارگردانی رضا محمدی، زندگی زیباست به کارگردانی نوید زارع، سانروف به کارگردانی جلال نصیری هانیس، مرده به کارگردانی سامان حسین پور، زیر سایه شما به کارگردانی شمیسا ناصری و تعدیل به کارگردانی کیوان سروری 14 فیلم صد ثانیه ای می باشند که اکران می شود.

وی با اعلام آزاد بودن حضور علاقه مندان هنر سینما جهت دیدن این آثار گفت: تولید آثار ارزشمند و تأثیر گذار از اولویت های واحد هنرهای تصویری است و در این راستا از طرح ها و فیلمنامه های ارائه شده پس از تصویب در شورای تصویب آثار سینمایی  به صورت کامل حمایت صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز