مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

رئیس شورای شهر کمیجان از حاشیه سازی دوری کند / عضو شورای شهر صداقت را پیشه کار خود قرار دهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۶:۴۹
کد خبر: ۹۳۲۶۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت :مردم شهرستان کمیجان شایسته بهترینها هستند ما نیز در حوزه ورزش تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین امکانات ورزشی را برای جوانان این منطقه فراهم سازیم.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگو با برنا  افزود: در طول دو سال گذشته  با پیگیری های این اداره کل توانستیم سالن های ورزشی سمقاور  و خسرو بیگ  را به مرحله نهایی برسانیم ، پروژه های که به گواه مردم منطقه سالها نیمه کاره  رها شده بود.

حقدادی در ادامه ضمن گلایه از صحبت های غیرمسئولانه برخی از اعضای شورای شهر کمیجان گفت:  متاسفانه رئیس و یکی از اعضای شورای شهر کمیجان در اظهاراتی غیرمسئولانه از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان انتقاد کردند بنده این دوستان را  به اخلاق حسنه و صداقت دعوت میکنم.

 وی افزود : این دوستان بهتر است از حاشیه سازی دوری کنند و به جایی این اقدامات به فکر جوانان این منطقه باشند چراکه فراهم نمودن محیطی آرام و مفرح در شهرها یکی از وظایف شوراها است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در راستایی ایجاد نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری همایش پیاده روی با پخش زنده تلویزیونی  در این شهرستان کرده است.

 این مقام مسئول در پایان گفت : به هیچ عنوان علاقه ای به شکایت از این دو عزیز ندارم اما این حق برای من و اداره ورزش و جوانان وجود دارد، تا کمتر شاهد این کج خلقی ها در جامعه باشیم ،  اما بنده  از این بزرگواران درخواست دارم صداقت را پیشه کار خود قرار دهند.

 

نظر شما
پرونده ویژه