مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

رئیس شورای شهر کمیجان از حاشیه سازی دوری کند / عضو شورای شهر صداقت را پیشه کار خود قرار دهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۶:۴۹
کد خبر: ۹۳۲۶۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت :مردم شهرستان کمیجان شایسته بهترینها هستند ما نیز در حوزه ورزش تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین امکانات ورزشی را برای جوانان این منطقه فراهم سازیم.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگو با برنا  افزود: در طول دو سال گذشته  با پیگیری های این اداره کل توانستیم سالن های ورزشی سمقاور  و خسرو بیگ  را به مرحله نهایی برسانیم ، پروژه های که به گواه مردم منطقه سالها نیمه کاره  رها شده بود.

حقدادی در ادامه ضمن گلایه از صحبت های غیرمسئولانه برخی از اعضای شورای شهر کمیجان گفت:  متاسفانه رئیس و یکی از اعضای شورای شهر کمیجان در اظهاراتی غیرمسئولانه از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان انتقاد کردند بنده این دوستان را  به اخلاق حسنه و صداقت دعوت میکنم.

 وی افزود : این دوستان بهتر است از حاشیه سازی دوری کنند و به جایی این اقدامات به فکر جوانان این منطقه باشند چراکه فراهم نمودن محیطی آرام و مفرح در شهرها یکی از وظایف شوراها است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در راستایی ایجاد نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری همایش پیاده روی با پخش زنده تلویزیونی  در این شهرستان کرده است.

 این مقام مسئول در پایان گفت : به هیچ عنوان علاقه ای به شکایت از این دو عزیز ندارم اما این حق برای من و اداره ورزش و جوانان وجود دارد، تا کمتر شاهد این کج خلقی ها در جامعه باشیم ،  اما بنده  از این بزرگواران درخواست دارم صداقت را پیشه کار خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز