۲۰ درصد نیاز نخ پنبه ای کشور در درجزین تولید می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۹:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۱۲۷
۲۰ درصد نیاز نخ پنبه ای کشور در درجزین تولید می شود
20 درصد نیاز کشور به پارچه های پیراهنی، با نوسازی و بازسازی و آموزش نیروی انسانی قدیمی ترین واحد بافندگی استان سمنان ، تامین شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیر کارخانه بافندگی سمنان گفت : ظرفیت تولید سالانه این واحد با 70 نفر اشتغال در سه نوبت کاری به یک میلیون و 200 هزار متر پارچه با نخ صد درصد پنبه رسیده است.
کامران اندایش افزود : با بهره گیری از مواد اولیه داخلی و 40 دستگاه با فناوری به روز صنعت نساجی جهان سرعت تولید در 2 سالن این واحد صنعتی ارتقاء یافته و قادر است 12 هزار متر پارچه در ماه با تنوع بیش از هزار طرح و رنگ تولید کند.
به گفته وی ، امسال به منظور توجه عملی به شعار رونق تولید، تمرکز واحد فروش این کارخانه برای جلوگیری از واردات بی رویه اجناس بی کیفیت ، دور شدن از حواشی صادارات و تامین نیاز تولیدی های پیراهن مردانه با برند معتبر در داخل کشور بوده است.
این کارآفرین صنعت نساجی استان افزود : تولید بر اساس خواست مشتری در این واحد به حدی ارتقاء یافته که در اصطلاح بازرگانی داخلی به مرز " سفارش ناب " رسیده است یعنی خریدار حق دارد علاوه بر اظهار نظر در پیش تولید، حین آماده سازی سفارش هم طرح پارچه و رنگ بندی تاری و پودی را تغییر دهد.
اندایش همچنین از بومی سازی روش های تعمیر و نگهداری دستگاه های بافندگی در این کارخانه خبر داد و افزود : شبکه تهویه تخصصی گردش هوای مرطوب با کانال های مکنده از کف و هواسازی از سقف، میزان پُرز سالن های تولید را به کمترین حد ممکن می رساند تا علاوه بر حفظ سلامت کارگران، دستگاهها نیز با بالاترین عملکرد کار کنند، همچنین تعمیرات تخصصی برقی و مکانیکی دستگاه ها نیز با حضور مداوم یک نیروی آموزش دیده انجام می شود.
این واحد تولیدی که در شهر 6 هزار نفری درجزین از توابع شهرستان مهدیشهر با فاصله 6 کیلومتری از مرکز استان مستقر است، از ابتدای دهه 60 تا کنون توانسته است با تداوم تولید نقش موثری در اشتغال نیروی های بومی این منطقه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز