برفی و مه آلود بودن محورهای کرمانشاه

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۰:۵۴
کد خبر: ۹۳۳۵۷۷
برفی و مه آلود بودن محورهای کرمانشاه
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر و به دنبال بارش‌های ۲۴ اخیر اکثر محور‌های پاوه و اورامانات برفی و مه آلود بوده و همین موضوع می‌طلبد که رانندگان با احتیاط کامل در جاده‌ها حضور پیدا کنند

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "محمد حیدری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر گزارش همکاران در نقاط مختلف استان، هیچ راه اصلی مسدود و بسته‌ای نداریم و تردد در همه محور‌ها جریان دارد.

او  ادامه داد: در عین حال و به دنبال بارش‌های بسیار مناسب ۲۴ ساعت اخیر اکثر محور‌های استان خیس و لغزنده هستند و رانندگان باید بیش از همیشه جانب احتیاط را رعایت کنند.

سرهنگ حیدری افزود: روز گذشته بیشترین بارش برف از گردنه‌های قلاجه و چهارزبر گزارش شد که نیرو‌های امدادی تا ساعات ابتدایی بامداد امروز با نمک پاشی و برف روبی در تلاش بودند که این گردنه‌ها به روی رانندگان بسته نشود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محور‌های اصلی استان بدون زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است، گفت: با این حال همراه داشتن آن برای همه خودرو‌هایی که در جاده‌ها حضور دارند الزامی است.

او با بیان اینکه ۸۵ تیم پلیس به صورت شبانه روز در جاده‌های استان حضور دارند، از رانندگان خواست تا با ماموران همکاری و از انجام تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز در شرایطی که سطح جاده‌ها لغزنده و کنترل خودرو بسیار سخت‌تر از شرایط معمول است، گفت: متاسفانه روز گذشته به خاطر لحظه‌ای غفلت شاهد بودیم که شهردار قصرشیرین جان خود را در سانحه رانندگی از دست داد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه، علت سانحه تصادف شهردار قصرشیرین را سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل خودرو عنوان کرد و گفت: در نهایت بر اثر برخورد شدید با یک دستگاه تریلی که خود وی نیز مقصر بود، جانش را از دست داد.

او در پایان از توقیف خودرو‌هایی که مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز شوند خبر داد و گفت: پلیس برای حفظ جان افراد هیچ مماشاتی با افراد متخلف نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز