استاندار کردستان:

لزوم تشکیل یک تیم فوتبال در کردستان/ سالن شش هزار نفری ظرفیت های کردستان را معرفی می کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۳:۰۶
کد خبر: ۹۳۳۶۲۱
لزوم تشکیل یک تیم فوتبال در کردستان/ سالن شش هزار نفری ظرفیت های کردستان را معرفی می کند
استاندار کردستان گفت: تشکیل تیم فوتبال کردستان در سطح کشور با وجود پتانسیل های این استان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار با انجمن پیشکسوتان فوتبال سنندج با بیان اینکه کردستان در رشته فوتبال دارای استعداد و پتانسیل فراوان است، گفت: این استان هم محق است و هم نیاز دارد که دارای یک تیم فوتبال قوی در سطح کشور باشد.

وی ادامه داد: فوتبالیست های توانمند زیادی از این استان در شهرها و تیم های مختلف کشور حضور دارند که می توان از آنها در تشکیل تیم فوتبال استان بهره برد.

مرادنیا از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش استان خواست که همه تلاش خود را برای پایه ریزی تیم فوتبال در کردستان بکار بگیرند و در مقابل قول داد که امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای این امر را فراهم کند.

استاندار کردستان اضافه کرد: وجود تیم های ورزشی قوی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی در ادامه گریزی نیز به ساخت سالن ورزشی شش هزار نفری گولان سنندج زد و گفت: احداث این سالن که در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری می رسد می تواند بخشی از نیازهای ورزشی استان را تامین کند.

مرادنیا ادامه داد: معتقدم اگرسالی چند مسابقه ملی و بین المللی در این سالن برگزار شود برای استان و معرفی ظرفیت های آن مفید خواهد بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: برای تامین زیرساخت های ورزشی و فرهنگی تلاش کرده ایم که از هرجای ممکن اعتبارات آن را تامین کنیم که نمونه این موارد تامین اعتبار برای سریال سنجرخان و تالار فرهنگ سنندج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز