رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای کردستان:

کاهش دید افقی به علت مه غلیظ در جاده های کردستان/ تردد در تمام جاده های کردستان برقرار است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۳:۲۰
کد خبر: ۹۳۳۶۸۰
کاهش دید افقی به علت مه غلیظ در جاده های کردستان/ تردد در تمام جاده های کردستان برقرار است
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با وجود بارش های اخیر در استان کردستان اما تمامی محور های استان باز اما با وجود مه غلیظ دید افقی در جاده ها کاهش پیدا کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستن؛ اظهار داشت: برخی از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان نیز در محورهای اصلی از جمله سنندج - دهگلان و سنندج - مریوان شاهد مه رقیق است اما کاهش دید محسوسی در آنها گزارش نشده است.

دانش زندی با بیان اینکه هم اکنون تمام محورهای ارتباطی استان باز و تردد به صورت روان در جریان است، افزود: لغزندگی سطح جاده‌ها به علت بارش‌های روز گذشته و افت دما در تمامی محورها وجود دارد و لازم است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شدت بارش‌ها به ویژه برف در محورهای سقز - بانه محدوده گردنه خان، بانه - سردشت، دیواندره - بیجار و ایرانخواه - تکاب راهداران از شامگاه شنبه تا بامداد امروز درگیر برف روبی و نمک پاشی این مسیرها بودند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در این مدت ۱۸۲ راهدار با استفاده از ۱۱۵ دستگاه خودرو، حدود ۹۷۶ کیلومتر باند از محورهای درگیر را نمک پاشی و برف روبی کرده و اکنون نیز در محورهای ارتباطی در حال ارائه خدمات راهداری طرح زمستانی هستند.

وی همچنین از درگیر بودن ۱۰ همکار با هفت دستگاه در محورهای روستایی در شب گذشته خبر داد و یادآور شد: در این مدت راهداران بخش خصوص تواستند ۶۵ کیلومتر از مسیرهای روستایی اولویت دار را برف روبی کنند،  امروز نیز با استفاده از توان راهداران بخش دولتی و خصوصی تمام راه های روستایی شهرستان‌های بانه و دیواندره برف روبی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز