معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

دعوت از افراد برای حضور و برگزاری انتخابات پرشور ممنوع نیست / هیات اجرایی اقلیت‌های مذهبی در استان مرکزی تشکیل شده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۹:۵۵
کد خبر: ۹۳۳۷۴۱
دعوت از افراد برای حضور و برگزاری انتخابات پرشور ممنوع نیست / هیات اجرایی اقلیت‌های مذهبی در استان مرکزی تشکیل شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان در مدت هفت روز ثبت نام داوطلبان از جمله استان‌هایی بود که هیچگونه حاشیه‌ای نداشته است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در جمع اصحاب رسانه افزود: استان مرکزی نخستین استان کشور در تشکیل تمامی هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها بود و پیش از پایان موعد قانونی توانست تمامی این هیات ها را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: هیات اجرایی اقلیت‌های مدهبی نیز در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون تبلیغ له یا علیه کاندیداها توسط مقام‌های دولتی ممنوع بوده و به مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تاکید شده از هرگونه اظهار نظر در زمینه انتخابات خودداری شود.

اکرمی افزود: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از فردی برای حضور در انتخابات دعوت کرده و این موضوع با عنوان پست سازمانی انجام نشده بلکه نظر شخصی وی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: دعوت به حضور در انتخابات در هیچ کجای قانون ممنوع نبوده و دعوت از افراد برای حضور در انتخابات و برگذاری انتخابات پرشور ممنوع نیست.

اکرمی افزود: سازمان های مردم نهاد در چارچوب قانون وظایفی داشته و هیچ یک از آنها حق سیاسی کاری در انتخابات را نداشته و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.

 

نظر شما