از طلاب کارآفرین در سمنان تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۸:۱۲
کد خبر: ۹۳۴۱۲۳
از طلاب کارآفرین در سمنان تجلیل شد
در نخستین همایش طلاب و روحانیون کار آفرین استان سمنان ، از پنج طلبه مروج مشاغل خرد و خانگی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در این همایش گفت: کارآفرینی نقشی مهم در خودکفایی، رونق تولید و اشتغالزایی دارد و برخی روحانیان نیز در کنار کارهای تبلیغی خود با توجه به علاقه به کارآفرینی پرداخته‌اند .
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی با تاکید بر لزوم حمایت از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استانی برای تقویت کارآفرینی گفت: سه هزار و ۳۰۰ مبلغ به همراه خانواده در نقاط محروم مستقر و فعالیت تبلیغی می کنند.

به گفته وی ، 2 هزار و ۷۳۹ طلبه نیز با آموزش و پرورش همکاری دارند و در امر کارهای فرهنگی و تبلیغی در مدرسه‌ها و هزار و ۷۰۰ طلبه هم در قالب طرح بینات در کشور مشغول به تبلیغ هستند.

در این همایش تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه علمیه استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به منظور توسعه شرکت‌های تعاونی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی امضا شد.
اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: براساس این تفاهم‌نامه، حوزه علمیه متعهد به تبلیغ و ترویج فرهنگ تعاون و کارآفرینی بین آحاد مردم در شهرها و روستاها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز متعهد به پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز