استاندار کردستان:

کمترین جریمه ها برای پرونده های کوچک قاچاق در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۴:۵۰
کد خبر: ۹۳۴۲۰۷
کمترین جریمه ها برای پرونده های کوچک قاچاق در نظر گرفته شود
استاندار کردستان گفت: بعضی پرونده های مرتبط با قاچاق، پرونده های در مقیاس کوچک هستند و افراد مرتبط با آن صرفا به قصد امرار معاش به آن روی آورده اند و در بررسی این پرونده ها لازم است بیشترین رافت اسلامی و کمترین جریمه های ممکن برای اشخاص اعمال شود

به گزارس خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا صبح امروز در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان ضمن بازدید از همه حوزه ها در جریان چگونگی بررسی پرونده های مرتبط با تخلفات قرار گرفت و گفت: بیشتر پرونده هایی که به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود مرتبط با قاچاق است.

وی با بیان اینکه بعضی پرونده های مرتبط با قاچاق، پرونده های در مقیاس کوچک هستند و افراد مرتبط با آن صرفا به قصد امرار معاش به آن روی آورده اند، گفت: در بررسی این پرونده ها لازم است بیشترین رافت اسلامی و کمترین جریمه های ممکن برای اشخاص اعمال شود، اما در پرونده های بزرگ و قاچاق سازمان یافته برخورد جدی لازم است.

مرادنیا در ادامه به افزایش قیمت بنزین در کشور اشاره کرد و گفت: این امر به فرصتی برای افراد فرصت طلب و سودجو تبدیل شده تا به بهانه آن قیمت کالاها را افزایش دهند که به هیچ وجه منطقی نیست.

وی ادامه داد: در بازار علاوه بر نظارت مستمر و تداوم بازرسی ها باید با فرصت طلبان برخورد جدی شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و پایین بودن درآمد مردم استان نباید اجازه دهیم قیمت اجناس و کالاها خودسرانه و توسط برخی سودجویان افزایش پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز