دبیر فدراسیون غواصی و نجات غریق:

بانوان کردستان جزو پنج استان برتر در فدراسیون نجات غریق/ ناجیان غریق می توانند خود را بیمه کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۰:۳۷
کد خبر: ۹۳۴۲۱۶
بانوان کردستان جزو پنج استان برتر در فدراسیون نجات غریق/ ناجیان غریق می توانند خود را بیمه کنند
دبیر فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: با آمار و ارقام موجود بانوان کردستانی فعالیت بسیاری خوبی در سال های اخیر داشته اند و جزو پنج استان برتر فدراسیون در حوزه بانوان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مهدی حیدری پیش از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات غواصی و نجات غریق استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ها در حوزه غواصی و نجات غریق یار و یاور ما هستند، گفت: رسانه ها بسیار می توانند در حوزه فرهنگ سازی و کاهش آمار غریق ها ما را یاری دهند.

دبیر فدراسیون غواصی و نجات غریق با اشاره به آمار 200 هزار نفری خانواده نجات غریق در کشور عنوان کرد: تمامی فدراسیون ها در تلاش برای کسب مدال المپیک هستند اما به نظر بنده نجات جان یک نفر بسیار با ارزش تر از ۱۰ مدال المپیک است.

او افزود: تمامی استان ها در تلاش هستند که خود را به استاندارد و کیفیت لازم در غواصی و نجات غریق برسانند و این مهم در مسابقات قهرمانی کشور کاملاً مشهود بود.

حیدری گفت: مسابقات لیگ غواصی و نجات غریق در چند سال اخیر با کیفیت بسیار خوبی در حد حرفه ای در کشور برگزار شده و تمامی بازی های آن به صورت زنده پخش شده است.

او با اشاره به اینکه کردستان حضوری بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی کشور داشت، گفت: فاصله استان ها با هم زیاد است و ما هر استانی را با فعالیت سال گذشته آن استان مقایسه می کنیم که از این حیث کردستان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

دبیر فدراسیون غواصی و نجات غریق با بیان اینکه با تلاش هایی که در چند سال اخیر رخ داده است نجات غریق به عنوان شغل شناخته شد، افزود: در تلاش هستیم که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شغل را جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب کند.

حیدری با اشاره اینکه استان کردستان در حوزه بانوان جزو پنج استان برتر در فدراسیون غواصی و نجات غریق است، اظهار داشت: هرچند استان هایی در این حوزه مشغول به فعالیت باشند اما با آمار و ارقام موجود بانوان کردستانی فعالیت بسیاری خوبی در سال های اخیر داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز