افتتاح بزرگترین اورژانس بیمارستانی شرق کشور در شاهرود

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۵:۴۳
کد خبر: ۹۳۴۵۸۵
افتتاح بزرگترین اورژانس بیمارستانی شرق کشور در شاهرود
با حضور وزیر بهداشت ، بزرگترین اورژانس بیمارستانی شرق کشور در بیمارستان امام حسین شاهرودافتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت : بخش اورژانس ریفرال و ترومای مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام حسین شاهرود با زیربنای 5 هزار و 200 متر مربع در دو طبقه و  75 تخت ، با 30 میلیارد تومان هزینه راه اندازی شده است.

رضا چمن افزود: این بخش شامل بخش های تحت نظر حاد 1 و 2 با 30 تخت مجهز به امکانات پیشرفته و مانیتورینگ قلبی، بخش تحت نظر اطفال با امکانات پیشرفته، اتاق احیا با تجهیزات کامل ،بخش تزریقات و پانسمان، دو اتاق عمل مجهز با امکانات پیشرفته ،بخش تصویر برداری (رادیولوژی دیجیتال – CTSCAN- سونوگرافی) ،داروخانه، اتاق های معاینه و مشاوره پزشک و بخش اداری شامل پذیرش، حسابداری، ترخیص، مددکاری، صندوق و سوپروایزر و ICU شامل 28 تخت ،4 سوئیت و سالن آموزشی و کلاس های درس است.
وی گفت : راه اندازی این مرکز اورژانس ، برای تسریع رسیدگی به وضعیت مسافران آسیب دیده در حوادث جاده ای در مسیر تهران - مشهد موثر است .
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پیش از سفر به  شاهرود از بیمارستان در حال ساخت و ساختمان شبکه بهداشت و مرکز جامع سلامت میامی هم بازدید کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ساخت ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی که هزار و 700 مترمربع زیر بنا دارد ، سال 96 آغاز شده است .
رضا چمن میزان اعتبار هزینه شده برای آماده‌سازی مرکز جامع خدمات سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی را 40 میلیارد ریال  اعلام کرد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی  همچنین از بیمارستان در حال ساخت میامی بازدید کرد.
سعید نمکی در پایان این بازدیدها گفت : در این بازدیدها ، کمبودها و روند تکمیل این طرح ها بررسی و مقرر شد برای تکمیل بیمارستان نیمه کاره میامی در اسرع وقت اقدام شود.
تکمیل و بهره برداری از ساختمان شبکه بهداشت میامی و تامین تاسیسات آن در دهه فجر ، ارسال دستگاه های سونوگرافی و تصویربرداری دندان به میامی در هفته پیش رو ، ارتقای یکی از سه مرکز درمانی منطقه کالپوش به مرکز  شبانه روزی و برنامه ریزی برای استقلال شبکه بهداشت میامی از مواردی بود که وزیر بهداشت در سفر به میامی با آن موافقت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز