فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۹ تن خوراک دام فاقد مجوز در سرخه توقیف شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۴:۵۶
کد خبر: ۹۳۴۵۹۹
۱۹ تن خوراک دام فاقد مجوز در سرخه توقیف شد
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ۱۹ تن خوراک دام قاچاق در سرخه کشف و توقیف‌شده است، گفت: در این راستا دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ عبدالله حسنی بابیان اینکه ماموران پلیس سرخه در طرح مبارزه با قاچاق کالا خودروهای سنگین را پایش و رصد می‌کنند، ابراز داشت: در این بازرسی‌ها ماموران پلیس سرخه به دو خودرو سنگین مشکوک و متوجه ۱۹ تن خوراک دام قاچاق می‌شوند.

وی بابیان اینکه بازرسی‌های اولیه نشان داد که هر دو کامیون فاقد مدارک حمل قانونی و بدون مجوز بودند، افزود: با توجه به این شواهد و مدارک این دو متهم دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله حدود یک و نیم میلیارد ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت: این محموله پس از توقیف به اداره دامپزشکی سرخه تحویل داده‌شده است.

حسنی اضافه کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید کننده لذا مبارزه با هرگونه قاچاق کالا درصدر ماموریت‌های ذاتی ناجا قرار دارد و در این‌گونه موارد با فرد خاطی برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

 

نظر شما