مدارس شهرستان های دهگلان، دیواندره، بانه و بیجار تعطیل شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۱:۲۰
کد خبر: ۹۳۴۶۱۵
مدارس شهرستان های دهگلان، دیواندره، بانه و بیجار تعطیل شد
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی بویژه آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی سه شهرستان بیجار، دهگلان و دیواندره در این استان روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا کردستان؛ علیرضا منتشلو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم به تعطیلی این مدارس به پیشنهاد مدیران آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و موافقت فرمانداران این شهرستان‌ها گرفته شده است.

وی افزود: روز گذشته نیز مسوولان محلی شهرستان بیجار تصمیم به تعطیلی تمام مدارس شهری و روستایی مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان،  شهر یاسوکند و بخش کرانی برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه گرفتند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی شهرستان دیواندره،  شهرستان دهگلان و شهرستان بیجار روز چهارشنبه ۲۰ آذر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وی با بیان اینکه همچنین به دلیل بارش برف و احتمال لغزندگی معابر تمام مراکز پیش دبستانی سطح شهر و روستاهای بانه‌ در نوبت بعدازظهر امروز سه شنبه 19 آذر تعطیل است، گفت: در این میان تعطیلی مدارس بیجار، دیواندره و دهگلان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا در بین دانش‌آموزان و در راستای رفاه حال خانواده‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز