واگذاری ۱۳۲ واحد مسکن شهری چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۲:۲۳
کد خبر: ۹۳۵۱۱۴
واگذاری ۱۳۲ واحد مسکن شهری چهارمحال و بختیاری
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های این بنیاد گفت:تا پایان امسال ۱۳۲واحد مسکن شهری از سوی این بنیاد در استان تکمیل و واگذاری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سهراب رئیسی، اظهار داشت: براساس بودجه سالیانه تا پایان امسال این تعداد واحد مسکن شهری با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان دارای شرایط واگذاری خواهد شد.

به گفته وی، از این واحدهای قابل تحویل، ۸۴واحد در شهرستان‌ شهرکرد، ۲۴ واحد در اردل و ۲۴ واحد نیز در شهرستان کیار امسال است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این نهاد از ابتدا تاکنون هزار و ۷۲۴ واحد مسکن شهری با اعتباری افزون بر ۶۴۶ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

رئیسی، با بیان اینکه حدود ۱۲۰ هکتار سایت مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده‌سازی شده است، تاکید کرد:۸ هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر با اعتباری افزون بر ۱۶۷میلیاردو ۱۹۴میلیون ریال احداث و به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ساخت طرحهای مسکن شهری در اولویت کاری این نهاد است، گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست‌های بنیاد بوده است.

رئیسی افزود: در این راستا تبیین استانداردهای مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب است.

نظر شما