استاندار مرکزی:

طیفی از آمار بالای تلفات جاده‌ای کشور مربوط به خطاهای انسانی است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲:۲۵
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷
طیفی از آمار بالای تلفات جاده‌ای کشور مربوط به خطاهای انسانی است
استاندار مرکزی گفت: حوادث رانندگی از چالش‌های اساسی استان مرکزی است و می‌طلبد که در سال جاری مدیران در سایه برنامه هدفمند و فرهنگ‌سازی آمار تلفات جاده‌ای در این خطه را تا ۱۰ درصد کاهش دهند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در آیین آغاز طرح زمستانه ترافیکی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک، افزود: استان مرکزی در مسیر کریدور ارتباط شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و به‌همین دلیل جاده‌های این استان بستر تردد سنگین خودروهای سبک و سنگین است.

وی بیان کرد: شمار بالای سفرهای روزانه جاده‌ای استان باید نگاه ویژه مسوولان کشوری به حمل و نقل و ترافیک این خطه را به همراه داشته باشد و ضمن افزایش مستمر ضریب ایمنی راه‌و اصلاحات فنی‌، فرهنگ ترافیک نیز هوشمندانه تقویت شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در این استان امسال کاهش داشته است و استان مرکزی در این خصوص توانسته کارنامه قابل قبولی ارایه کند اما هدفگذاری کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های ترافیکی در جاده‌های استان امسال باید محقق شود.

آقازاده اظهار داشت: طیفی از آمار بالای تلفات جاده‌ای کشور مربوط به خطاهای انسانی است و باید فرهنگ ترافیک بیش از پیش در جامعه و استان مرکزی نهادینه شود.

وی گفت: کاهش تلفات جاده‌ای یک مسیر ۲ طرفه است که باید با همت مردم و مسوولان به پایین‌ترین حد ممکن برسد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: دست‌اندرکاران برگزاری طرح ترافیکی زمستانه استان مرکزی همه تلاش خود را برای ارایه خدمات مطلوب به مردم به کار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز