به میزبانی تهران صورت گرفت؛

یک طلا و یک نقره حاصل کار تکواندو کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۴:۰۷
کد خبر: ۹۳۵۱۳۰
یک طلا و یک نقره حاصل کار تکواندو کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور
تکواندو کاران کردستان در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان کشور موفق به کسب یک نشان طلا و نقره شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مرحله نخست انتخابی تیم ملی رقابت های آزاد تکواندو قهرمانی بانوان کشور به مدت سه روز به میزبانی تهران برگزار شد و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف شامگاه روز سه شنبه 19 آذرماه به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها که در سالن فدراسیون تکواندو کشور برگزار شد 430 هوگوپوش به نمانیدگی از استان های سراسر کشور برای کسب مقام های برتر در اوزان مختلف دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

تیم بانوان تکواندو کردستان با شش هوگوپوش در این مسابقات حضور یافت و موفق شد یک مدال طلا و یک نشان نقره را بدست آورد.

در روز پایانی مسابقات و در نتایج وزن 46- کیلوگرم رده سنی جوانان پریا رحمانی تکواندو کار خوش آتیه استان کردستان توانست با شکست تمام حریفان خود سکوی قهرمانی این وزن را تصاحب کند و نشان زرین طلا را به گردن انداخت.

همچنین در روز دوم این رقابت ها و در نتایج وزن 53- کیلوگرم رده سنی جوانان اوین پاداشی توانست با غلبه بر حریف مازندرانی خود به دیدار فینال راه پیدا کند و در این مرحله با قبول شکست از نماینده البرز بر سکوی نایب قهرمانی این وزن قرار گرفت و گردن آویز نقره را به گردن انداخت.

گفتنی است، مهری شعبانی و نیان شاه محمدی مربیگری و فروغ عبدمحمدی سرپرستی هوگوپوشان تیم کردستان را در این رقابت ها برعهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز