به منظور حضور در قابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ تایلند؛

دو رکابزن کردستانی به تیم ملی دوچرخه سواری کشور دعوت شدند

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۳۵۱۳۷
سهند علیجانی و شایان والی زاده اردلان به منظور آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تایلند به اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور در تهران فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور به منظور کسب آمادگی و انتخاب نفرات اصلی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2020 تایلند به میزبانی تهران برگزار می شود.

بر این اساس، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته دانهیل در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز 26 لغایت 28 آذرماه با حضور 16 رکابزن زیر نظر مربیان تیم برگزار می شود و دوچرخه سواران رشته کراس کانتری نیز طی روزهای دوم لغایت چهارم دی ماه اردوی انتخابی خود را برگزار خواهند کرد.

با دعوت کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور سهندعلیجانی در رشته کراس کانتری و شایان والی زاده اردلان در رشته دانهیل رده سنی بزرگسالان به اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور دعوت شده اند.

گفتنی است؛ سهند علیجانی و شایان والی زاده اردلان در پایان لیگ کوهستان کشور که در سال جاری به میزبانی گیلان برگزار شد توانستند به ترتیب دو نشان طلا و نقره را کسب کنند و جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را بدست آوردند.

نظر شما