معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

اتریش نقش سازنده ای در حل منازعات جهانی دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۵۱۷۷
اتریش نقش سازنده ای در حل منازعات جهانی دارد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: نقش کشور اتریش در حل منازعات جهانی را سازنده و مثبت است و در توافقنامه برجام کشور اتریش تلاش های زیادی انجام داد که متاسفانه دولت آمریکا آنرا زیر پا گذاشت و معادلات را بر هم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین خوش اقبال در دیدار باسفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور سفیر اتریش در کردستان گفت: این استان یک استان فرهنگی و دارای غنای فراوان در بخش های گوناگون است که می تواند برای گردشگران قابل توجه باشد.

وی مردم کردستان را مردمانی مهمان نواز، با اصالت و دارای حضور فعال در همه زمینه ها ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می شود در فصول مختلف شاهد حضور پر رنگ گردشگران اتریش در کردستان زیبا باشیم.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود نقش کشور اتریش در حل منازعات جهانی را سازنده و مثبت ارزیابی کرد و گفت: در توافقنامه برجام کشور اتریش تلاش های زیادی انجام داد که متاسفانه دولت آمریکا آنرا زیر پا گذاشت و معادلات را بر هم زد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از خروج آمریکا از برجام کشورهای اروپایی نیز از او تبعیت کردند، افزود: انتظار این است که کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل کنند و در این راه نیز کشور اتریش نقش مثبت خود را ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان سرمایه اصلی نظام را مردم کشور دانست و گفت: تکیه ما در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب به مردم بوده است و این مردم با شجاعت در برابر سنگین ترین تحریم ها ایستادگی کرده اند.

خوش اقبال ادامه داد: ایران یک کشور مستقل است و برای دفاع از موجودیت و استقلال خود مجبور است خود را در حوزه دفاعی تقویت کند.

وی در پایان تاکید کرد: در استان کردستان به برکت حضور مردم امنیت و آرامش در تمام ارکان زندگی وجود دارد و ما از هر نوع فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری کشور اتریش در استان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز