بازگشت واحد صنعتی غیر فعال بوشهر به مدار تولید

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۳۵۹۹۳
بازگشت  واحد صنعتی غیر فعال بوشهر به مدار تولید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۱۴ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مدار تولید بازگشته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی صفوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: به منظور اجرای منویات رهبر انقلاب در سال رونق تولید و بر اساس اهداف و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، احیاء واحد‌هایی که قبلا به بهره برداری رسیده و به دلایلی تعطیل شده اند، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

او ادامه داد: در سال رونق تولید با سرمایه گذاری ۸۷ میلیارد ریال، ۱۴ واحد صنعتی غیرفعال و راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر دوباره مشغول به فعالیت شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر افزود: این واحد‌های صنعتی در زمینه‌های بسته بندی مواد غذایی، کانی‌های غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و سردخانه فعالیت می‌کنند و با راه اندازی آن‌ها، ۲۳۹ نفر کار را از سر گرفته‌اند.

صفوی عنوان کرد: پارسال هم، ۱۹ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشتند و برای ۲۱۴ نفر از جوانان استان شغل ایجاد شد.

او، مشکلات بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله مهمترین دلایل تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی دانست و گفت: با اجرای طرح‌های عارضه یابی، مشاوره، برنامه ریزی دقیق و اعطاء تسهیلات موثر، برخی از این واحد‌های صنعتی توانستد دوباره وارد مدار تولید شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز