امروز رخ داد؛

تجمع مربیان آموزشگاه‌های رانندگی اراک مقابل استانداری

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۱:۵۴
کد خبر: ۹۳۶۱۴۰
تجمع مربیان آموزشگاه‌های رانندگی اراک مقابل استانداری
شماری از مربیان آموزشگاه‌های رانندگی شهرستان اراک با اجتماع مقابل استانداری مرکزی خواستار رسیدگی مسوولان به مطالبات و حقوق خود شدند.

به گزارش برنا از از اراک ، این مربیان که بیش از ۱۰۰ نفر بودند با خودروهای آموزشی خود مقابل استانداری مرکزی اجتماع کردند و خواستار رسیدگی مسوولان ارشد استان به مطالبات خود شدند.

یکی از مربیان آموزشگاه‌ رانندگی خرم اراک، گفت: بعد از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، نرخ‌نامه جدید این آموزشگاه‌ها به صورت ملی به تمامی آموزشگاه‌های نقاط مختلف کشور ابلاغ شد و این مراکز با نرخ‌نامه جدید فعالیت می‌کنند.

وی  اظهار داشت: در استان مرکزی و به‌خصوص شهرستان اراک مدیران آموزشگاه‌ها از اجرای این نرخ‌نامه جدید امتناع می‌کنند که ضرر و زیان این مهم تنها متوجه مربیان می‌شود.

یکی از مربیان آموزشگاه سامان اراک ، گفت: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی سهمیه بنزین خاصی ندارند و با سهمیه ماهیانه ۶۰ لیتر فعالیت می‌کنند و خودروهای گازسوز نیز به‌دلیل افزایش قیمت بنزین باید ساعات بسیاری در را برای سوختگیری سی ان جی در جایگاه‌ها بگذرانند.

وی  بیان کرد: هزینه آموزشگاه‌های رانندگی برای هر نفر پنج‌میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است که از این مبلغ بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال سهم آموزشگاه و بقیه سهم مربیان تعریف شده و با توجه به افزایش قیمت بنزین و استهلاک خودرو بسیار ناچیز است.

این مربی باسابقه آموزشگاه سامان اراک بیان کرد: نرخ جدید آموزشگاه‌های رانندگی در استان مرکزی هفت میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است که مدیران آموزشگاه‌ها از اعمال این نرخ‌نامه جدید خودداری می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز