ادامه سریال پیروزی های بانوان فوتبالیست کردستانی در لیگ برتر فوتبال/ وچان نماینده البرز را شکست داد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۹:۳۸
کد خبر: ۹۳۶۲۲۶
ادامه سریال پیروزی های بانوان فوتبالیست کردستانی در لیگ برتر فوتبال/ وچان نماینده البرز را شکست داد
تیم فوتبال بانوان کردستان در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور میزبان تیم هیات فوتبال استان البرز بود و در پایان توانست این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه 22 آذرماه با برگزاری دیدارهای این هفته در شهرهای مختلف پیگیری شد.

بانوان کردستانی که در اوایل فصل جدید با اسپانسری شرکت آذرخش و با نام این شرکت یعنی آذرخش کردستان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور پیدا کردند بعد از گذشت هشت هفته و پس از عملی نشدن تعهدات شرکت آذرخش به عنوان حامی مالی تصمیم گرفتند که با نام جدید به کار خود در لیگ ادامه دهند و پس از مذاکره و یافتن اسپانسر جدید اکنون با نام "وچان کردستان" از شرکت های بومی استان کردستان بازی خواهند کرد.

تیم وچان کردستان در ادامه رقابت های لیگ برتر راس ساعت 10 صبح روز جمعه 22 آذرماه در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج در یک دیدار خانگی به مصاف تیم هیات البرز رفت.

فوتبالیست های کردستانی در این دیدار موفق شدند با به ثمر رساندن چهار گل رکورد بازی بدون شکست و بدون گل خورده خود تا هفته نهم را حفظ کردند.

الهام فرهمند یک گل و فاطمه خرمی سه گل برای تیم وچان در این دیدار به ثمر رساندند.

نماینده کردستان هم اکنون در جدول رده بندی 27 امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم قرار دارد.

فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم آذرخش کردستان هستند که در فصل جدید با سرپرستی شرمین رحمتی و سرمربیگری سمیه شهبازی و مربیگری راشین حمیدی و زهرا طلایی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز