فرمانده انتظامی استان کردستان خبرداد:

کشف هفت دستگاه ارز دیجیتال/دستگیری کلاه برداران جعل اسکناس ۱۰۰ دلاری

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۱:۱۵
کد خبر: ۹۳۶۴۸۰
کشف هفت دستگاه ارز دیجیتال/دستگیری کلاه برداران جعل اسکناس ۱۰۰ دلاری
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف هفت دستگاه ارز دیجیتال در شهرستان سقز و 743 قطعه اسکناس 100 دلاری در مریوان خبر داد.

سردار علی آزادی صبح امروز در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس، ماموران انتظامی شهرستان مریوان از اقدام دو کلاهبردار که در یکی از محله‌های این شهر اقدام به تهیه و توزیع دلار جعلی می‌کردند، مطلع شدند.

وی اضافه کرد: ماموران با هماهنگی قضایی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و دو کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷۴۳ قطعه اسکناس۱۰۰ دلاری جعلی کشف شده است، گفت: کارشناسان ارزش دلارهای کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان برآورد کردند.

سردار آزادی همچنین هم از کشف هفت دستگاه ارز دیجیتال(بیت کویین) قاچاق در سقز خبر داد و گفت: این دستگاه ها توسط ماموران انتظامی ایست و بازرسی میرده کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می زند افزود: از شهروندان خواستاریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا ، مراتب را هرچه سریعتر با پلیس در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه با قاطعیت و جدیت تمام با قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد تاکید کرد: قاچاق به هر نوعی خلاف است و تمام تلاش خود را برای مقابله با این تخلفات انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز