مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان :

سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش داده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۰:۲۵
کد خبر: ۹۳۶۷۰۵
سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش داده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین در یک ماه گذشته استفاده مردم استان از ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ احسان منصورکیایی روز یکشنبه در نشست خبری در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: افزون بر ۸۰۰ خودرو سبک و سنگین سواری در استان سمنان وجود دارد که با توجه به افزایش قیمت بنزین در روزهای گذشته، استفاده مردم از این ناوگان افزایش چشمگیری داشت.

وی خاطر نشان کرد: با وجود افزایش قیمت بنزین، اما نرخ کرایه خودروهای سبک مسافربری تغییر چندانی نداشت که ساز و کارهایی برای افزایش سهمیه بنزین رانندگان این ناوگان در این بخش در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: یک‌هزار و ۳۷۰ نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت دارند و از ابتدای فروردین ۹۸ تاکنون یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از مبدا سمنان به نقاط مختلف کشور جا به جا شدند.

منصورکیایی تصریح کرد: در سمنان ۵۶ مجتمع بین‌راهی وجود دارد که این زیرساخت ها در کنار امکان اسکان موقت مسافران، ظرفیت مهمی برای کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان قلمداد می شود و نتیجه مثبتی در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۴ مجتمع بین راهی در استان در حال ساخت است، گفت: ۲۴ مجتمع بین راهی در ماه‌های آینده در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اضافه کرد: در محورهای ارتباطی استان ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی و ۵۹ سامانه ثبت تخلف فعال است.

 

نظر شما