کاراته کاهای شهرداری سمنان ۱۵ نشان رنگارنگ کسب کردند

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۶:۵۰
کد خبر: ۹۳۶۸۴۷
کاراته کاهای شهرداری سمنان ۱۵ نشان رنگارنگ کسب کردند
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از کسب 15 نشان رنگارنگ شامل 7 طلا ، 2 نقره و 6 برنز در مسابقات کاراته دختران سبک کوبااوزاکا کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  عباس بابایی با بیان اینکه این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، اظهار کرد: رقابت های کاراته دختران سبک کوبااوزاکا روز جمعه 22 آذر ماه به میزبانی استان تهران برگزار شد ودر پایان رقابت ها تیم شهرداری سمنان توانست 15 نشان رنگارنگ شامل7 طلا ،2نقره و 6 برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

وی در ادامه اعلام کرد: مبینا نبوی در رده سنی خردسالان وزن منفی 28 کیلوگرم، سایدا شاهورانی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 22 کیلوگرم، الینا صفاجو در رده سنی نونهالان در وزن مثبت 55 کیلوگرم، ساغر جندقی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 36 کیلوگرم، یگانه متین در رده سنی خردسالان در وزن مثبت 45 کیلوگرم، یکتا زیاری در رده سنی خردسالان در وزن منفی 18 کیلوگرم و اوا محمدی در رده سنی خردسالان و در وزن منفی بیست و دو کیلوگرم مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کردند. همچنین 2 مدال نقره این رقابت ها را ستایش صفری در رده سنی جوانان در وزن منفی 59 کیلوگرم و ملیکا مقصودی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 32 کیلوگرم کسب کردند.

بابایی در ادامه افزود: کوثر جندقی در رده سنی جوانان در وزن مثبت 59 کیلوگرم، فاطمه موسوی در رده سنی نوجوانان در وزن مثبت 54 کیلوگرم، ندا نظری در رده سنی خردسالان در وزن منفی 32 کیلوگرم، زهرا موسوی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 28 کیلوگرم، سوگند قربانی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 25 کیلوگرم و ثنا ناظریه در رده سنی خردسالان در وزن منفی 32 کیلوگرم مدال برنز این رقابت ها را کسب کردند. سرپرست سازمات فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به مهارت فن و تکنیک بالای تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در این رقابتها کاپ تکتیک به تیم شهرداری سمنان تعلق گرفت. ریحانه نصیری سرمربی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در رقابت های کاراته دختران سبک کوبااوزاکا کشور را به عهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز