رئیس فدراسیون فوتبال:

هیات های فوتبال به فکر درآمد پایدار باشند/هیچ بانک خارجی پول ایران را تحویل نمی گیرد/۶۵درصد درآمد حاصل از تبلیغات به فوتبال باز می گردد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۳:۲۲
کد خبر: ۹۳۷۲۱۲
هیات های فوتبال به فکر درآمد پایدار باشند/هیچ بانک خارجی پول ایران را تحویل نمی گیرد/۶۵درصد درآمد حاصل از تبلیغات به فوتبال باز می گردد
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه هیچ بانک خارجی پول ایران را تحویل نمی گیرد، گفت: در جدید ترین تفاهم نامه ما با صدا و سیما مقرر شد 65 درصد درآمد حاصل از تبلیغات بازی های فوتبال به حوزه فوتبال باز گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مهدی تاج پیش از ظهر امروز در انتخابات هیات فوتبال استان کردستان در سنندج گفت: موانعی در فوتبال کردستان وجود دارد که عمده ترین آنها مباحث مالی است که باید نه تنها کردستان بلکه هیات های فوتبال به فکر درآمد پایدار باشند.

او عنوان کرد: فدراسیون فوتبال به نبود اسپانسر های بزرگ در کردستان واقف است اما در بخش بانوان افتخارات بزرگی در این استان به ثمر رسیده اند و هم اکنون جایگاه خوبی در لیگ برتر دارند و حتی بدنه تیم های ملی ما را تشکیل داده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به اعتقاد شخصی بنده احترام به پیشکسوتان احترام به خویش است و باید از کسانی که خاک زمین های ورزشی را خورده اند تشکر کرد.

تاج گفت: در زمان ریاست بنده در فدراسیون پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاد های بسیاری به ما برای انتخاب آقای کی روش داشتند و حتی در ابتدا حضورشان تیم ملی مقابل ازبکستان و لبنان بازی را واگذار کرد و کار ما بسیار سخت شد.

او با اشاره به اینکه کسانی که خواهان عسل هستند باید از نیش زنبور نهراسد، گفت: زمانی که فردی قبول مسئولیت می کند باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و پاسخگو جامعه باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی گفت: همه گفتند با فسخ قرارداد باید هزینه بالایی به عنوان غرامت به ویلموتس بپردازیم اما افراد معدودی در جریان قرارداد این مربی با ایران هستند و طبق قراردادی که در دست ما است این موضوع صحت ندارد.

او با بیان اینکه مجموعه فوتبال فقط ما نیستیم، افزود: دیگرانی نیز هستند و فکر می کنند که سابقه دارند و می توانند راه حل هایی ارائه دهند، که باید شنید و حتی به آنها عمل نکرد.

تاج گفت: یک روز پول مان را با یک نامه از فدراسیون جهانی می گرفتیم اما اکنون هیج بانکی در جهان پول به نام ایران را تحویل نمی گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اشاره ای به جدید ترین تفاهم نامه این فدراسیون با صدا و سیما داشت و گفت: در تفاهم نامه ای که با صدا و سیما داشته ایم مقرر شد  ۳۵ درصد درآمد حاصل از تبلیغات بازی های فوتبال به صدا و سیما و ۶۵ درصد به حوزه فوتبال یعنی باشگاه ها و فدراسیون واگذار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز