اعتراض پیشکسوتان فوتبال کردستان به تاج / ذولفقارنسب: ابطال انتخابات را پیگیری می کنم

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۳۷۲۵۰
اعتراض پیشکسوتان فوتبال کردستان به تاج / ذولفقارنسب: ابطال انتخابات را پیگیری می کنم
جمعی از پیشکسوتان استان کردستان به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان کردستان اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ پیشکسوتان فوتبال کردستان ظهر امروز پیش از برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان کردستان در محل اداره کل ورزش و جوانان تجمع کردند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در جریان اعتراض پیشکسوتان حضور پیدا کرد به اظهارات آنان گوش داد.

آنها خواستار پیگیری فدراسیون از وضعیت هیات فوتبال کردستان شدند که تاج گفت: مواردی که اعلام شد اگر به صورت مکتوب ارائه شود نیز بعد از برگزاری انتخابات مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

بیژن ذولفقار نسب از پیشکوستان فوتبال ایران و رئیس هیات مدیره کانون پیشکوستان فوتبال شهر سنندج شب گذشته 24 آذر ماه در جمع خبرنگاران در واکنش به انتخابات هیات فوتبال استان کردستان آن را سوری و مهندسی شده عنوان کرد و گفت: به صراحت اعلام می کنیم که انتخابات هیات فوتبال کاملاً مهندسی شده است و رای همگان مشخص و تقریبا بدون رقابت است.

او افزود: متاسفانه طی چند سال اخیر وضعیت فوتبال استان کردستان وخیم بوده است و به دلیل نبود مدیریت درست و مناسب این وضعیت هر روز بدتر شده است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف هیات فوتبال استان کردستان طی یک دهه اخیر، عنوان کرد: بخش زیادی از مشکلات فعلی پیرامون فوتبال استان کردستان به عملکرد هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این استان باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه از نظر ما این انتخابات باطل و غیرقابل قبول است، گفت: انتظار داریم که نهادهای مرجع و رسمی هر چه سریعتر در راستای لغو انتخابات هیات فوتبال استان کردستان اقدام کنند.

وی به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بازرسی استان کردستان اشاره کرد و افزود: ما تا باطل شدن این انتخابات سوری و فرمایشی مسائل را از طریق مراجع مسئول به ویژه سازمان بازرسی در استان کردستان پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

نظر شما