امام جمعه خمین؛

تلاش دشمن نفوذ در نظام اسلامی است

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۳۷۲۸۳
تلاش دشمن نفوذ در نظام اسلامی است
امام جمعه خمین گفت: وحدت حوزه و دانشگاه سرمایه عظیم کشور است و به‌عنوان ابزار کارا در خنثی سازی توطئه دشمنان نظام عمل می‌کند.

به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام سید علی حسینی‌پور  در آیین گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشکده علوم قرآنی خمین، افزود: تلاش دشمن بر این است که در نظام اسلامی نفوذ کند و راه مقابله با این تفکر شوم تقویت هرچه بیشتر پیوندهای حوزه و دانشگاه است.
وی اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه  عامل رشد علمی جامعه است و حضور روحانیان در مراکز آموزش عالی و ارتباط تنگاتنگ روحانیان با دانشجویان موجب تقویت روحیه تعهد به انقلاب و ولایت می‌شود.
امام جمعه خمین بیان کرد: دانشگاه‌های کشور در عرصه علوم هسته‌ای، پزشکی، صنایع هوا فضا و سیستم های دفاعی و نظامی کارنامه درخشانی دارند و جهان از نقش نخبگان علمی ایران در پیشرفت‌های علمی  متحیر است.
حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: نخبگان علمی با تعهد و دلبستگی به نظام اسلامی علم خود را برای پیشرفت و دوام انقلاب به‌کار می‌گیرند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید آیت‌الله مفتح، افزود: خون مطهر این شهید سبب پیوند عمیق حوزه و دانشگاه شد.
امام جمعه خمین تصریح کرد: دانشکده علوم قرآنی توانسته از ظرفیت حوزه و دانشگاه برای آموزش علوم قرآنی در فضای علمی بهره بگیرد.
حجت الاسلام حسینی‌پور افزود: دانشجویانی که در این دانشکده تحصیل می‌کنند بهترین مروجان فرهنگ دینی و قرآنی در مراکز علمی و جامعه هستند.

 

نظر شما