با ورود سامانه جدید بارشی آغاز شد:

آماده باش نیروهای هلال احمر در استان سمنان

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۵:۲۵
کد خبر: ۹۳۷۶۹۲
آماده باش نیروهای هلال احمر در استان سمنان
ا ورود سامانه جدید بارشی به استان سمنان ، امدادگران هلال احمر 18 پایگاه این جمعیت در قالب طرح زمستانه به حالت آماده باش درآمدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت:  تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۲ پایگاه‌ ثابت، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ پایگاه کوهستان و ۳ پست موقت امداد و نجات در آماده باش هستند.
مظفر محمدخانی افزود: در اجرای طرح زمستانه هلال احمر سمنان، ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سِت نجات در جاده‌ها و کوهستان‌های این استان آماده کمک رسانی به مردم است.
به گفته وی ، یک تیم واکنش سریع خودروهای عملیاتی و یک دستگاه خودروی ارتباطات به صورت روزانه در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان سمنان به کار گرفته شده است.
محمدخانی خاطرنشان کرد: روزانه 140نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه‌ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف گیر و جاده‌های استان سمنان آماده ارائه خدمت هستند.
هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.
بر اساس اخطاریه هواشناسی ، با ورود سامانه بارشی به استان سمنان ، تا پایان هفته ، بارش باران در اغلب مناطق  ، بارش برف در نواحی سردسیر و کوهستانی ، مه آلودگی، وزش باد در برخی نقاط ریزش تگرگ، احتمال رعد و برق و کاهش دمای هوا بین 4 تا 8 درجه و احتمال جاری شدن رواناب پیش بینی می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز