سوارکاران کردستانی دو نشان طلا و برنز مسابقات استقامت کشور را کسب کردند

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۶:۵۰
کد خبر: ۹۳۸۰۸۸
سوارکاران کردستانی دو نشان طلا و برنز مسابقات استقامت کشور را کسب کردند
آرام و آرش میهمی در رقابت های اسب سواری قهرمانی استقامت کشور که به میزبانی تالش در استان گیلان برگزار شد توانستند دو نشان طلا و برنز را برای استان کردستان به ارمغان بیاوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های سوارکاری قهرمانی استقامت رده های آزاد کشور روز شنبه 23 آذرماه به میزبانی شهرستان تالش در استان گیلان برگزار شد.

در این رقابت ها بیش از 40 سوارکار از 11 استان کشور حضور داشتند و با طی مسافت های 80 و 110 کیلومتر استقامت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم سوارکاری چهار نفره استان کردستان با سرپرستی و مربیگری اقبال میهمی در این مسابقات شرکت کرد و در پایان دو نشان طلا و برنز را بدست آورد.

در پایان نتایج مسافت 80 کیلومتر آرام میهمی ورزشکار خوش آتیه کردستانی با اسب قلندر زودتر از سایر حریفان مسر را طی و از خط پایان عبور کرد و با کسب جایگاه نخست نشان زرین طلا را به گردن انداخت.

همچنین در نتایج مسافت 110 کیلومتر نیز آرش میهمی دیگر نماینده استان کردستان با اسب هاپیلوس مقام سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.

گفتنی است، این رویداد ورزشی به مدت یک روز و در شهرستان تالش برگزار شد و در پایان کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به استان کردستان رسید.

نظر شما