پایان یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور؛

شهرداری تبریز برای نخستین بار قهرمان کشور شد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶:۱۵
کد خبر: ۹۳۹۰۷۷
شهرداری تبریز برای نخستین بار قهرمان کشور شد
تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز موفق شد برای نخستین بار به عنوان قهرمانی رقابت های شهرداری های کلانشهرهای کشور دست یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یازدهمین دوره مسابقات فوتسال شهرداری های کلانشهرهای کشور (جام شهر) با برگزاری دیدار نهایی در کرمان به پایان رسید و طی آن تیم شهرداری تبریز توانست با پیروزی پنج بر دو برابر تیم شهرداری مشهد، برای نخستین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد. 
در دیدار فینال که با درخشش جلیلی دروازه بان شهرداری تبریز همراه بود، برای این تیم علیرضا فرهنگی دو گل و فرهاد فخیم و محمدرضا محمودی هر کدام یک گل به ثمر رساندند و دیگر گل تبریزی ها را بازیکن حریف به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.
شهرداری تبریز در شرایطی دیدار نهایی را با هدایت رامین سعیدی و فرهاد سراجیان به سود خود تمام کرد که تیم شهرداری مشهد عنوان دار قهرمانی سه دوره اخیر این رقابت ها بود اما هم در دور گروهی و هم در دیدار فینال مغلوب تیم آماده و قدرتمند شهرداری تبریز شد. 
در پایان این مسابقات محمدرضا محمودی با 12 گل زده به عنوان بهترین گلزن مسابقات انتخاب شد. 
درخشش و قهرمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز در رقابت های قهرمانی شهرداری های کلانشهرهای کشور در حالی رقم خورد که حضور بازیکنان مطرح فوتسال کشور در قالب تیم های مختلف، سطح مسابقات را به شکل قابل توجهی ارتقا داده بود و همه تیم ها با آمادگی خوبی در بازیها حاضر شده بودند.
همچنین این قهرمانی در سایه توجه ویژه شهرداری تبریز به موضوع مهم سلامتی و ورزش کارمندی حاصل شد.

 

نظر شما