هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

جشنواره گل وچان کردستان در شیراز/ زهرا خواجوی و سمیه خرمی رکورد زدند

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴:۱۰
کد خبر: ۹۳۹۳۱۱
جشنواره گل وچان کردستان در شیراز/ زهرا خواجوی و سمیه خرمی رکورد زدند
در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور وچان کردستان با هفت گل آذرخش زاگرس شیراز را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته دهم امروز جمعه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

در رقابت های امروز وچان کردستان در شیراز به مصاف آذرخش زاگرس شیراز رفت و موفق شد که میزبان خود را با هفت گل از پیش روی بردارد.

در این دیدار سمیه خرمی دو گل، فروغ موری، زهره جلالی، فاطمه اردستانی، فاطمه شبان و فاطمه امیری هفت گل تیم وچان کردستان را به ثمر رساندند.

وچان کردستان برای دهمین هفته پیاپی به پیروزی دست پیدا کرد و بدون باخت و حتی دریافت یک گل و به دلیل تفاضل گل بعد از شهرداری بم در رتبه دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

نماینده استان کردستان در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته آینده این رقابت ها در سنندج میزبان شهرداری بم است و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند به تنهایی به صدر جدول رقابت ها صعود کند.

سمیه خرمی در بازی های هفته دهم و با زدن دو گل دیگر و با زدن ۱۸ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار گرفت.

زهرا خواجوی نیز دروازبان تیم وچان کردستان تا هفته دهم توانسته است بدون یک گل خورده رکورد 900 دقیقه کلین شیت را برای خود به ثبت برساند.

نظر شما