معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری :

شناسایی منشا آلودگی آب سرخون در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۱:۵۱
کد خبر: ۹۳۹۵۴۳
شناسایی منشا آلودگی آب سرخون در دستور کار قرار گرفت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، از آغاز عملیات شناسایی منشأ الودگی و عملیات پاکسازی آب سرخون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ الله کرم نصیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، در نشست کمیته پیگیری آلودگی آب سرخون با حضور اساتید و کارشناسان دانشگاه تبریز، بر لزوم همکاری تمام ارگان‌های اجرایی و نظارتی در پروژه پاکسازی آب سرخون تأکید کرد.

او، از تمام ارگان‌ها خواست که با هم گرایی و مشارکت این تیم را در انجام پروژه مساعدت کنند.

نصیری اضافه کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده توسط دانشگاه تبریز، عملیات شناسایی منشأ الودگی و عملیات پاکسازی به تربیت ۱۲ و ۲۴ ماه به طول خواهد انجامید که امیدواریم در این فرصت گام‌های مؤثری در راستای حل این مطالبه به حق مردم برداریم.

او افزود: تمام تلاش ما این است که از توانمندی‌های استانی و منطقه‌ای به منظور هم گرایی و هم افزایی در انجام این پروژه استفاده کنیم.

نصیری ادامه داد: وجود تیمی از دانشگاه شهرکرد، آب منطقه ای، محیط زیست، مرکز تحقیقات آب می‌تواند در کنار مجری طرح به تبادل تجربیات دوسویه و نظارت بهتر کمک زیادی کند.

او گفت: انتظار ما این است که نتیجه این مطالعات و خروجی این پروژه در سطوح ملی، جغرافیایی و بهداشتی و محیط زیستی در ابعاد وسیع‌تر راه گشا باشد.

نصیری همچنین بر لزوم ارائه گزارش پیشرفت کار به صورت فصلی تأکید کرد و افزود: تمام نتایج باید با استاندارد‌های موجود هم خوانی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز