سخت ترین عملیات بازسازی درون شهری کرمانشاه پایان رسید!

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۵:۴۱
کد خبر: ۹۴۰۱۳۳
سخت ترین عملیات بازسازی درون شهری کرمانشاه پایان رسید!
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: عملیات عمرانی ۱۲۰ متر از طول ۲۱۰ متری آبشوران در پارکینگ شهرداری به پایان رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در این محدوده، اظهار داشت: قرار بود تا پایان آذرماه عملیات عمرانی ۱۲۰ متر از طول ۲۱۰ متری آبشوران در پارکینگ شهرداری به اتمام برسد.

بهرام درویشی گفت: ۲۵ آذرماه کار این ۱۲۰ متر به پایان رسید، اما برای اینکه تردد مردم روان شود باید شهرداری یک سری کار‌ها در بحث روکش در این محدوده انجام دهد به همین دلیل حصار‌ها جمع‌آوری نشده است.

او، اجرای آبشوران توسط شرکت آب‌منطقه‌ای استان به‌طول ۲ هزار و ۸۳۰ متر در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مناطق درون شهری (بافت فرسوده) را به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌ها این شرکت دانست و گفت: کار ساماندهی ۷۳۰ متر از این میزان با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومانی به پایان رسیده، مابقی هم با پیشرفت ۱۰ درصدی در حال انجام است.

درویشی، تنها عامل بازدارنده این پروژه را در قالب مشکلات مالی عنوان کرد و افزود: می‌توان به ۶ جبهه و بکارگیری سه پیمانکار روند فعالیت را در طرح ساماندهی آبشوران مناسب ارزیابی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز