مدیر کل ورزش و جوانان کردستان:

نبود اسپانسر اصلی ترین مشکل ورزش کردستان است

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۳:۵۴
کد خبر: ۹۴۰۷۱۲
نبود اسپانسر اصلی ترین مشکل ورزش کردستان است
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه نبود اسپانسر اصلی ترین مشکل ورزش کردستان است، گفت: تیم های ورزشی استان با وجود نبود حامی مالی افتخارات بزرگی را در سطح کشور رقم زده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی شامگاه دوشنبه در دیدار استاندار کردستان با تیم های لیگ برتری بانوان این استان در محل سالن شهدای گمنام استانداری گفت: تیم فوتبال بانوان استان چندین سال است که در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد و اکنون فرد بومی حامی مالی این تیم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: تیم "وچان" که در گذشته با عناوین و نام های دیگر شناخته می شد چندین سال است در میان سه تیم اول جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد.

جولائی افزود: ۶۰ درصد بازیکنان این تیم بومی هستند و ۱۳ نفر از بانوان فوتبالیست کردستانی نیز در تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی حضور دارند.

او در مورد کاراته نیز گفت: کاراته استان در بخش بانوان چند سال است در لیگ برتر حضور دارد و سال گذشته برای اولین بار رده سوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

جولایی به موفقیت کاراته بانوان استان نسبت به مردان اشاره و اضافه کرد: این تیم اکنون در رده اول دور رفت گروه خود قرار دارد و امیدواریم رتبه اول لیگ برتر امسال را کسب کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان هم به حضور هیات بسکتبال استان در بخش بانوان در لیگ برتر طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: بانوان بستکبالیست سال‌هاست با کمترین هزینه‌ فعالیت دارند که باید به این تیم کمک شود ضمن اینکه نبود حامی مالی اصلی ترین مشکل ورزش بویژه بسکتبال کردستان است.

نظر شما