مدیر کل هواشناسی کردستان:

ادامه بارش ها در بانه و مریوان/ دمای هوای استان کاهش می یابد

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۸:۳۶
کد خبر: ۹۴۲۳۸۸
ادامه بارش ها در بانه و مریوان/ دمای هوای استان کاهش می یابد
مدیر کل هواشناسی کردستان از ادامه بارش ها به صورت باران در شهر های بانه و مریوان و کاهش چشم گیر دمای هوا در استان کردستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ با اشاره به وضعیت و شرایط جوی این استان، اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس گزارش های رسیده از ایستگاه های هواشناسی بارش برف و باران در سراسر استان کردستان گزارش شده است.

رحیم صدیقی بیان کرد: بارش برف و باران در استان کردستان از بعد از ظهر سه شنبه آغاز شده و به صورت پراکنده تا صبح روز پنج شنبه ادامه داشت که با گذشت زمان بر شدت بارش ها در سراسر استان به ویژه ارتفاعات افزوده شد.

وی گفت: پیش بینی می شود که این موج بارشی تا پایان وقت امروز شنبه در سراسر استان کردستان ادامه داشته باشد و با گذشت زمان از شدت بارش ها کاسته شده و همزمان با این مهم کاهش دمای هوای استان کردستان را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته طی امروز بارش برف به ویژه در ارتفاعات استان کردستان ادامه خواهد داشت ولی در شهرهای بانه و مریوان نیز شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی با اشاره به روند کاهش دمای هوای استان کردستان طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه، اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته دمای هوای استان کردستان طی این سه روز حدود شش درجه کاهش پیدا خواهد کرد.

صدیقی به بروز یخبندان به ویژه در صبح ها در استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کاهش قابل ملاحظه دمای هوا در استان کردستان، یخبندان شدیدی به ویژه در صبح ها را شاهد خواهیم بود و به همین دلیل انتظار می رود که مردم پیش بینی های لازم را در این خصوص انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز