معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

فعالان ستاد انتخابات استان مرکزی آموزش می بینند

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۰:۲۳
کد خبر: ۹۴۲۶۰۴
فعالان ستاد انتخابات استان مرکزی  آموزش می بینند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هفت‌هزار نفر ساعت آموزش برای مربیان، کارشناسان، فرمانداران، بخشداران و فعالان ستاد انتخابات این استان برگزار شد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: تقویم آموزشی اعضای شعب، فعالان حوزه فناوی اطلاعات و مربیان مربوطه ارایه شده و مقرر شد تقویم آموزشی افراد توسط دبیرخانه تدوین شود.

وی ادامه داد: تصمیمات مقتضی برای تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، فیبرنوری و تجهیزات لازم در شهرستان‌ها اتخاذ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: در کمیته اطلاع رسانی نیز مقرر شده است با انجام اقدامات لازم زمینه حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

اکرمی یادآور شد: ۳۸۸ داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی ثبت نام کردند که هشت نفر از  این افراد انصراف داده و صلاحیت ۳۵۷ نفر معادل ۹۴ درصد داوطلبان توسط هیات های اجرایی استان تایید شده است.

وی ادامه داد: افراد رد صلاحیت شده از بیست و هشت آذر تا یکم دی ماه فرصت داشتند شکایت خود را به هیات‌های نظارت استان مرکزی ارایه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هیات‌های نظارت از دوم دی ماه تا بیست و یکم دی ماه به مدت ۲۰ روز وظیفه رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت را برعهده دارند.

اکرمی افزود: اسامی داوطلبان تایید و رد صلاحیت شده پس از اعلام نهایی شورای نگهبان به وزارت کشور و فرمانداری ها اعلام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز