مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج:

آغاز عملیات احداث زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران سنندج

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۲:۳۵
کد خبر: ۹۴۲۶۴۷
آغاز عملیات احداث زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران  سنندج
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از آغاز احداث زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد و گفت: این زمین ورزشی برای ورزش های ساحلی در زمینی به مساحت 650 متر در ابعاد احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عابدین لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه فضاهای ورزشی در شهر و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین شهروندان در ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی جامعه با نشاط تاثیر بسزایی دارد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج اظهار داشت: سال گذشته کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج مصوب کرد که در راستای احداث فضاهای ورزشی سه زمین ورزشی در سطح شهر ساخته شود.

او گفت : احداث سایت ورزش صبحگاهی در آبیدر ، احداث زمین ورزشی در بلوار معلم و همچین احداث زمین ورزشی در میدان قانع بهاران از جمله زمین های ورزشی است که امسال عملیات احداث آن آغاز شد.

لطفی از احداث زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد و افزود: این زمین ورزشی در زمینی به مساحت 650 متر در ابعاد 18*36 احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این زمین ورزشی برای ورزش های ساحلی در حال احداث است  و رختکن و سکوی تماشاچی هم در کنار این زمین ساخته خواهد شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج عنوان کرد: در حال حاضر عملیات تسطیح، رگلاژ، احداث دیوار و فنس کشی در راستای آماده سازی این زمین ورزشی در حال اجرا است.

نظر شما