صدور بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۲:۱۵
کد خبر: ۹۴۲۶۴۹
صدور بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: در نه ماهه سال جاری یک میلیاردو ۵۹۸ میلیون و ۸۰۴ هزارو ۷۱۸ دلار کالا وزن ۴ میلیون و ۶۱ هزار و ۲۹۳ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: در نه ماهه سال جاری یک میلیاردو ۵۹۸ میلیون و ۸۰۴ هزارو ۷۱۸ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۶۱ هزار و ۲۹۳ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۲۴ درصد و از حیث وزن ۴ درصد کاهش داشته است.

خلیل حیدری گفت: ۸۷۲ میلیون و ۹۳۷ هزارو ۸۸ دلار با وزن دو میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۱۰ تن از کالا‌های فوق درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۶ درصد و از حیث وزن ۲۰ درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۷۲۵ میلیون و ۸۶۷ هزارو ۶۳۰ دلار کالا با وزن یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۸۳ تن از طریق مرز‌های استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند؛ که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ۲۶ درصد افزایش و از حیث ارزش ۲۲ درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه مجموع اقلام صادراتی اظهار شده درنه ماهه سال ۱۳۹۸ از گمرکات استان کرمانشاه را ۷۶۲ نوع کالا عنوان نمود و افزود در این مدت در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۲۹ کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز