بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت سالروز ۹ دی

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۹:۴۳
کد خبر: ۹۴۲۷۲۲
بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت سالروز ۹ دی
جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان در گرامیداشت" 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان در گرامیداشت" 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است و 9 دی 88 را می توان یکی از پررنگ ترین این نقاط در تشخیص حق از باطل دانست.
9 دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.
فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی ماه سال 1388 و حضور عاشورایی، فراگیر و تاریخ‌ساز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب ارزش‌های دینی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران آمریکایی را گرامی می‌دارم، چرا که مردم در ٩ دی ماه سال ٨٨ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار، سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت، درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.
اینک در دهمین سالروز این حماسه جاوید عاشورایی و زیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و ولایت، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان ضمن گرامیداشت این حماسه به‌یادماندنی، همراه با آحاد امت اسلامی همچون سنوات گذشته آمادگی حضور خود را در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام و پیوند عاشورایی با ولایت اعلام می‌دارد.

 

نظر شما