معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

نامزدهای انتخابات مجلس به قانون پایبند باشند

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۷:۴۴
کد خبر: ۹۴۳۰۷۰
نامزدهای انتخابات مجلس به قانون پایبند باشند
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: فعالیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان رصد می‌شود و لازم است همه به قانون پایبند باشند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اراک، خنداب و کمیجان، در فرمانداری اراک افزود: مجریان برگزاری با تلاش اعضای هیات اجرایی و نظارت صادقانه با تمام توان در تعامل و با برنامه‌ریزی منسجم به وظایف خود عمل کرده اند و طبق گزارش وزارت کشور، استان مرکزی تاکنون یکی از استان‌های برتر کشور در این مرحله از انتخابات است.

وی اظهار داشت: مرکز استان از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و حدود نیمی از جمعیت استان در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان متمرکز هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: از اردیبهشت ماه امسال کار اجرایی ستاد انتخابات استان آغاز و همه تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات در دوم اسفند ماه انجام شده است.

وی اظهار داشت: ستاد انتخابات استان مرکزی چک لیستی از شعب اخذ رای تهیه کرده و الزامات تک تک شعب پیش بینی شده برای اخذ رای مورد بررسی قرار داده و رفع نواقص احتمالی نیز در دستور کار است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: امید است با تلاش و کمک همه اعضا این امانت سنگین ولی افتخارآمیز در کمال صحت، دقت، شفافیت قانونی و همراه با مشارکت حداکثری به پایان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز