رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

۴۹ هزار جعبه گل و گلدان در گلخانه شهرداری سنندج تولید شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۹:۴۰
کد خبر: ۹۴۳۰۹۷
۴۹ هزار جعبه گل و گلدان در گلخانه شهرداری سنندج تولید شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه از ابتدای سالجاری 49 هزار جعبه گل و گلدان گل در گلخانه این سازمان تولید شده است گفت: با فعال نمودن گلخانه تمام نیازمندهای این سازمان در زمینه تولید گل های فصلی و بخش اعظمی از نیازمندیهای در زمینه تولید درخت و درختچه و گل های زینتی تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی در جمع خبرنگاران گفت: با فعال شدن گلخانه این سازمان بخشی از نیازمندی ها در خصوص کاشت گل تامین شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: گلکاری میادین و پارکها در سطح شهر در راستای ایجاد چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و طراوت بخشیدن به محیط شهری یکی از اقدامات این سازمان است.

شریفی گفت: با توجه به پیش بینی بستر گلهای فصلی در فضای سبز، گلکاری سطح شهر در فصول مختلف سال انجام می شود.

او از تولید49  هزار جعبه گل و گلدان گل از ابتدای سالجاری خبر داد و گفت: امسال در گلخانه این سازمان 27 هزار جعبه گل و 22 هزار گلدان گل تولید شد.

وی خاطرنشان کرد:  گل های تولیدی شامل انواع گل فصلی، اطلسی، آشلانتوس و تاج خروس، تولید گلهای خارجی جعفری، آهار و اطلسی و قلمه انواع درخت، درختچه و گلهای آپارتمانی و زینتی است.

وی اعلام کرد : 12 هزار جعبه گل  تولید شده شامل انواع گلهای بنفشه، میمونی، شب بو، قرنقل و داوودی، تولید 10 هزار گلدان انواع کلم زینتی ایرانی و خارجی و قلمه انواع درخت و درختچه و گلهای آپارتمانی جهت کاشت گلهای فصلی به منظور گلکاری پاییزه و زمستانه در سالجاری تولید شد.

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج مساحت گلخانه سازمان را 12هزار متر مربع  اعلام کرد و گفت: با فعال نمودن گلخانه این سازمان  تمام نیازمندهای این  سازمان در زمینه گل فصلی و بخش اعظمی از نیازمندیهای در زمینه تولید درخت و درختچه و گل های زینتی تامین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز