مجمع انتخابات چهار هیات ورزشی کردستان تا پایان دی ماه برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۴۳۷۶۸
مجمع انتخابات چهار هیات ورزشی کردستان تا پایان دی ماه برگزار می شود
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مجمع انتخاباتی چهار هیات بوکس، اسکیت، دوچرخه سواری و تکواندو در دی ماه خبر داد.
سایه میر صادقی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ از برگزاری مجمع انتخاباتی چهار هیات ورزشی استان در دی ماه خبر داد.
 
صادقی با اشاره به ضرورت اداره هیات های ورزشی توسط رئیس افزود: اداره کل ورزش و جوانان کردستان تلاش می کند تا تمامی هیات هایی که به وسیله سرپرست اداره می شوند تا پایان سال جاری با برگزاری مجمع انتخابات تعیین وضعیت شوند.
 
وی همچنین اظهار کرد: روئسای هیات های تکواندو، دوچرخه سواری، بوکس و اسکیت با برگزاری مجمع تا پایان دی ماه انتخاب می شوند.
 
این مقام مسئول با اشاره به تاریخ مجمع انتخابات دو هیات تکواندو و دوچرخه سواری به ترتیب در روزهای 17 و 18دی ماه خاطر نشان کرد: مجمع انتخابات این دو هیات با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار خواهد شد.
 
صادقی افزود، مجمع انتخابات هیات های اسکیت و بوکس استان نیز تا پایان دی ماه برگزار می شود و اداره کل ورزش و جوانان در حال انجام مکاتبات با فدراسیون های این دو رشته ورزشی برای تعیین تاریخ دقیق مجمع است.
نظر شما